مدیریت توسعه بازرگانی
شرح وظایف : - تدوین راهبردها، سیاست ها، دستورالعملها و ضوابط مربوط به تجارت محصولات و کالاها با رعایت قوانین و مقررات مربوط. - برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم به منظور تنظیم بازار داخلی. - مطالعه، بررسی و انجام اقدامات لازم به منظور نظارت بر قیمت کالاها و محصولات. - سیاست گذاری امور واردات و صادرات کالاها و محصولات. - انتخاب ابزار تعرفه ای، مقدار تعرفه، تعیین سهمیه مقداری و زمان ورود برای کالاهای کشاورزی و فرآورده های غذایی. - سیاست گذاری و اقدام لازم جهت توسعه صادرات محصولات و کالاهای کشاورزی دارای مزیت نسبی. - برنامه ریزی و اقدام در جهت بهبود زنجیره های تامین، ذخیره سازی و توزیع کالا و محصولات. - ساماندهی، حمایت و نظارت بر توسعه و فعالیت انجمن ها و تشکل های مرتبط. مشخصات پرسنل :
|